Parametry
Kategorie
Více o knize
Knižní vzpomínky Vladimíra Popelky (*1932) jsou jedinečným svědectvím o české hudbě posledních více než sedmdesáti let. Zvláště pak o hudbě populární – jazzu, swingu a hlavně pop music. V této sféře působil Popelka v mnoha rolích, často v době historicky důležité a pozoruhodné, ať už jako jeden ze skladatelů a strůjců úspěchů pěveckého tria Vondráčková – Kubišová – Neckář, Golden Kids, na konci šedesátých let, dále jako hudební režisér Supraphonu s odpovědností nejenom za mnohé snímky špičkového Tanečního orchestru Československého rozhlasu (TOČRu), ale také například za classical rockové nahrávky Collegia musica klávesisty Mariána Vargy. V letech 1969 až 1972 Popelka jako aranžér odíval do slušivého kabátu hity Karla Svobody pro Karla Gotta, Evu Pilarovou, Hanu Zagorovou nebo Jiřího Korna. O několik let později stvořil zvuk Romantického klavíru Jiřího Maláska – série elpíček, která se svým způsobem stala soundtrackem oné doby. Hudební i nehudební příběhy a historky Popelka vypráví poutavě, s odborným nadhledem a typickým humorem.
Nákup knihy
Můj život s hudbou, Vladimír Popelka
- Jazyk
- Rok vydání
- 2019
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Můj život s hudbou
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vladimír Popelka
- Vydavatel
- Nová tiskárna Pelhřimov
- Rok vydání
- 2019
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8074151956
- ISBN13
- 9788074151958
- Kategorie
- Životopisy a myšlenky
- Anotace
- Knižní vzpomínky Vladimíra Popelky (*1932) jsou jedinečným svědectvím o české hudbě posledních více než sedmdesáti let. Zvláště pak o hudbě populární – jazzu, swingu a hlavně pop music. V této sféře působil Popelka v mnoha rolích, často v době historicky důležité a pozoruhodné, ať už jako jeden ze skladatelů a strůjců úspěchů pěveckého tria Vondráčková – Kubišová – Neckář, Golden Kids, na konci šedesátých let, dále jako hudební režisér Supraphonu s odpovědností nejenom za mnohé snímky špičkového Tanečního orchestru Československého rozhlasu (TOČRu), ale také například za classical rockové nahrávky Collegia musica klávesisty Mariána Vargy. V letech 1969 až 1972 Popelka jako aranžér odíval do slušivého kabátu hity Karla Svobody pro Karla Gotta, Evu Pilarovou, Hanu Zagorovou nebo Jiřího Korna. O několik let později stvořil zvuk Romantického klavíru Jiřího Maláska – série elpíček, která se svým způsobem stala soundtrackem oné doby. Hudební i nehudební příběhy a historky Popelka vypráví poutavě, s odborným nadhledem a typickým humorem.