Čítanka k Literatuře v kostce IV.
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Podtitul: pro střední školy (česká a světová literatura 2. pol. 20. století) Znalost literatury je dána především čtenářským zážitkem, který nemůže žádná učebnice nahradit. Těžiště školní literární výchovy je tedy vždy v četbě literárních textů, ukázek i celých děl, v uvědomění si jejich podstaty a uměleckých hodnot. V Čítance IV. jsou vybrány texty z moderní české a světové literatury 2. poloviny 20.let - v rozsahu osnov pro IV. ročník všech středních škol a 8. ročník víceletého gymnázia. Mají být inspirujícím podnětem, umožnit orientaci v literatuře, představu o jednotlivých spisovatelích, znacích kulturní epochy a uměleckých směrů. Ukázky jsou řazeny v chronologickém sledu vývoje literatury 2. poloviny 20. století, a to v návaznosti na učebnici Literatura v kostce. Ke každé ukázce je připojena základní charakteristika díla, nejdůležitější vysvětlivky, za ukázkami jsou návodné otázky k zamyšlení, k práci s textem, k jeho interpretaci.
Jazyk
Skladem máme celkem knihy Čítanka k Literatuře v kostce IV. (2004).
Nákup knihy
Čítanka k Literatuře v kostce IV., Marie Sochrová
- Mechanické poškození
- Stopy po navlhnutí / polití
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Čítanka k Literatuře v kostce IV.
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Marie Sochrová
- Vydavatel
- Fragment
- Rok vydání
- 2004
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807200977X
- ISBN13
- 9788072009770
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Podtitul: pro střední školy (česká a světová literatura 2. pol. 20. století) Znalost literatury je dána především čtenářským zážitkem, který nemůže žádná učebnice nahradit. Těžiště školní literární výchovy je tedy vždy v četbě literárních textů, ukázek i celých děl, v uvědomění si jejich podstaty a uměleckých hodnot. V Čítance IV. jsou vybrány texty z moderní české a světové literatury 2. poloviny 20.let - v rozsahu osnov pro IV. ročník všech středních škol a 8. ročník víceletého gymnázia. Mají být inspirujícím podnětem, umožnit orientaci v literatuře, představu o jednotlivých spisovatelích, znacích kulturní epochy a uměleckých směrů. Ukázky jsou řazeny v chronologickém sledu vývoje literatury 2. poloviny 20. století, a to v návaznosti na učebnici Literatura v kostce. Ke každé ukázce je připojena základní charakteristika díla, nejdůležitější vysvětlivky, za ukázkami jsou návodné otázky k zamyšlení, k práci s textem, k jeho interpretaci.