Knihobot

Od informace k reklamě

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES

Nákup knihy

Od informace k reklamě, Hana Srpová

Jazyk
Rok vydání
2007
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.