Marketingové řízení malých a středních podniků
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
Skladem máme celkem knihy Marketingové řízení malých a středních podniků (2005).
Nákup knihy
Marketingové řízení malých a středních podniků, Karel Havlíček, Milan Kašík
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 57 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingové řízení malých a středních podniků
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karel Havlíček, Milan Kašík
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072611208
- ISBN13
- 9788072611201
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.