Knihobot

Marketingové řízení malých a středních podniků

Parametry

Více o knize

Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.

Skladem máme celkem knihy Marketingové řízení malých a středních podniků (2005).

Nákup knihy

Marketingové řízení malých a středních podniků, Karel Havlíček, Milan Kašík

Jazyk
Rok vydání
2005
Stav knihy
Dobrá
Cena
57 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu