Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketingové řízení malých a středních podniků

Autoři

Více o knize

Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.

Parametry

ISBN
9788072611201
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2005, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
73 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023