Komunikujte s jistotou: Více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi
Autoři
Parametry
Více o knize
Komunikovat s jistotou znamená vědět, co a jak říci tomu pravému v tu pravou chvíli. A tohle “vědět” dnes znamená už předem několikanásobně zvýšit své šance. Vždyť obchodník, který neumí jednat s lidmi, mnohem častěji než aby vítězil, prohrává. A právě proto vznikl tento průvodce spletitými cestami lidského dorozumění. Každé jednání mezi lidmi, má-li být úspěšné, vyžaduje alespoň minimální stupeň důvěry, a tak i tato kniha začíná “Získáním důvěry druhých” a až poté řeší naše časté zádrhely ve vzájemné konverzaci, neochotu naslouchat (Uznejte, že naslouchání není čekání na příležitost mluvit.) nebo třeba neschopnost omluvit se “bez servilnosti či skřípění zubů”. K nejpodnětnějším kapitolám lze beze sporu zařadit ty, kde se čtenář dozví jak kritizovat, ale neublížit, jak otupit osten kritiky a především jak vhodně reagovat na urážky, vychloubání, lhostejnost, ...
Nákup knihy
Komunikujte s jistotou: Více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi, Dianna Daniels Booher, Jiří Loos
- Jazyk
- Rok vydání
- 1999
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Komunikujte s jistotou: Více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Dianna Daniels Booher, Jiří Loos
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 1999
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072261568
- ISBN13
- 9788072261567
- Kolekce
- Praxe manažera
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Komunikovat s jistotou znamená vědět, co a jak říci tomu pravému v tu pravou chvíli. A tohle “vědět” dnes znamená už předem několikanásobně zvýšit své šance. Vždyť obchodník, který neumí jednat s lidmi, mnohem častěji než aby vítězil, prohrává. A právě proto vznikl tento průvodce spletitými cestami lidského dorozumění. Každé jednání mezi lidmi, má-li být úspěšné, vyžaduje alespoň minimální stupeň důvěry, a tak i tato kniha začíná “Získáním důvěry druhých” a až poté řeší naše časté zádrhely ve vzájemné konverzaci, neochotu naslouchat (Uznejte, že naslouchání není čekání na příležitost mluvit.) nebo třeba neschopnost omluvit se “bez servilnosti či skřípění zubů”. K nejpodnětnějším kapitolám lze beze sporu zařadit ty, kde se čtenář dozví jak kritizovat, ale neublížit, jak otupit osten kritiky a především jak vhodně reagovat na urážky, vychloubání, lhostejnost, ...