Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Více o knize
Autor, projektový vedouci a specialista na CRM ve společnosti Cap Gemini Ernst & Young, nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci: - přehledy nákladů na zavedení CRM - kontrolní seznamy pro projektový management CRM - tipy pro překonání při zavádění CRM - 17 pravidel úspěšného projektu CRM
Nákup knihy
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře, Harry Wessling
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 80 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Harry Wessling
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8024705699
- ISBN13
- 9788024705699
- Kolekce
- Manažer
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Autor, projektový vedouci a specialista na CRM ve společnosti Cap Gemini Ernst & Young, nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci: - přehledy nákladů na zavedení CRM - kontrolní seznamy pro projektový management CRM - tipy pro překonání při zavádění CRM - 17 pravidel úspěšného projektu CRM