Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře

Více o knize

Autor, projektový vedouci a specialista na CRM ve společnosti Cap Gemini Ernst & Young, nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci: - přehledy nákladů na zavedení CRM - kontrolní seznamy pro projektový management CRM - tipy pro překonání při zavádění CRM - 17 pravidel úspěšného projektu CRM

Nákup knihy

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře, Harry Wessling

Jazyk
Rok vydání
2003
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Jako nová
Cena
80 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu