Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak v obecné rovině, tak v konkrétní aplikaci na oblast cestovního ruchu. Publikace tak v první části nabízí obecnější informační základ nejen pro studenty, ale také profesionály v oblasti řízení cestovního ruchu. Její druhá část pak může zásadním způsobem usnadnit rozhodování o výběru určité značky podnikatelům v cestovním ruchu. Přestože se značení kvality v cestovním ruchu využívá již delší dobu, je společně s relativně novým ekoznačením, důležitým faktorem při rozhodování zákazníka o využití dané služby. Alespoň základní orientace v dané problematice je tak pro úspěšné podnikání v oboru nezbytná.
Nákup knihy
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu, Lucie Sára Závodná
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu
- Jazyk
- slovensky
- Autoři
- Lucie Sára Závodná
- Vydavatel
- VeRBuM - Bačuvčík
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8087500962
- ISBN13
- 9788087500965
- Kategorie
- Beletrie
- Anotace
- Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak v obecné rovině, tak v konkrétní aplikaci na oblast cestovního ruchu. Publikace tak v první části nabízí obecnější informační základ nejen pro studenty, ale také profesionály v oblasti řízení cestovního ruchu. Její druhá část pak může zásadním způsobem usnadnit rozhodování o výběru určité značky podnikatelům v cestovním ruchu. Přestože se značení kvality v cestovním ruchu využívá již delší dobu, je společně s relativně novým ekoznačením, důležitým faktorem při rozhodování zákazníka o využití dané služby. Alespoň základní orientace v dané problematice je tak pro úspěšné podnikání v oboru nezbytná.