Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Česká literatura a nová média

Autoři

Více o knize

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?

Parametry

ISBN
9788020025784
Nakladatelství
Academia

Kategorie

Vydání

2016, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
90 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Česká literatura a nová média (2016).