Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha je tematicky zaměřenou publikací edice Průvodce spotřebitele. Skládá se ze dvou částí a z přílohy. První část se věnuje problematice uzavírání kupní smlouvy, která souvisí s interpretací zákona na ochranu spotřebitele a především občanského zákoníku. Druhá část knihy je zaměřena na problematiku bezpečnosti potravin a na jejich označování. Autoři upřesňují, které označení je správné, které nepřesné až zavádějící. Popisují i problém prázdných informací. Tato druhá část se zmiňuje i o podstatě ozařování potravin a bezpečnosti potravin ošetřených ionizujícím zářením. Příloha, která tvoří polovinu celého textu, přehledně uvádí dotazy spotřebitelů a odpovědi na ně. Týkají se nejrůznějších oblastí spotřebitelských sporů - od koupi po služby. Publikace usnadňuje každému spotřebiteli orientaci ve výše uvedených zákonech. A právě informovanost spotřebitelů je podle SČS hlavní strategií pro úspěšnou obhajobu při reklamaci.
Nákup knihy
Rádce spotřebitele. Díl 1. Rizika při nákupu zboží, Libor Dupal, Irena Michalová, Karel Novák
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 6 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Rádce spotřebitele. Díl 1. Rizika při nákupu zboží
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Libor Dupal, Irena Michalová, Karel Novák
- Vydavatel
- CP Books
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025105075
- ISBN13
- 9788025105078
- Kategorie
- Ostatní učebnice
- Anotace
- Kniha je tematicky zaměřenou publikací edice Průvodce spotřebitele. Skládá se ze dvou částí a z přílohy. První část se věnuje problematice uzavírání kupní smlouvy, která souvisí s interpretací zákona na ochranu spotřebitele a především občanského zákoníku. Druhá část knihy je zaměřena na problematiku bezpečnosti potravin a na jejich označování. Autoři upřesňují, které označení je správné, které nepřesné až zavádějící. Popisují i problém prázdných informací. Tato druhá část se zmiňuje i o podstatě ozařování potravin a bezpečnosti potravin ošetřených ionizujícím zářením. Příloha, která tvoří polovinu celého textu, přehledně uvádí dotazy spotřebitelů a odpovědi na ně. Týkají se nejrůznějších oblastí spotřebitelských sporů - od koupi po služby. Publikace usnadňuje každému spotřebiteli orientaci ve výše uvedených zákonech. A právě informovanost spotřebitelů je podle SČS hlavní strategií pro úspěšnou obhajobu při reklamaci.