Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Autoři

Více o knize

Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.

Parametry

ISBN
9788074851254
Nakladatelství
Barrister & Principal

Kategorie

    Vydání

    2017, měkká

    Stav

    Nákup knihy

    Dostupnost
    Skladem
    Cena
    209 Kč

    Doručení

     

    Platební metody

    202120222023