Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký text neexistuje bez návaznosti na jiný text. Cílem studie je analýza reklam z hlediska intertextuality, rozdělení podle jednotlivých typů podtextů.
Nákup knihy
Intertextualita v reklamě, Kolektiv
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 169 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Intertextualita v reklamě
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kolektiv
- Vydavatel
- Univerzita Karlova
- Vydavatel
- 2013
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072905139
- ISBN13
- 9788072905133
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký text neexistuje bez návaznosti na jiný text. Cílem studie je analýza reklam z hlediska intertextuality, rozdělení podle jednotlivých typů podtextů.