Parametry
Více o knize
V první kapitole publikace jsou analyzována vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství související s kritérii efektivity školního vzdělávání, rozvoje profesionality a modelu profesních charakteristik. Následující kapitola je zaměřena na teoretické přístupy v pojetích a modelech profesiografie jako analýzy profesí ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Kapitola třetí představuje metodologická východiska výsledky profesiografického výzkumu zaměřeného na mapování reality výkonu učitelské profese v dimenzi časové zátěže vykonávaných pracovních činností. Čtvrtá kapitola zpracovává témata související s vytvářením profesní identity jako jádra učitelské profese. V páté kapitole se autorky opět pokouší překročit hranici analýzy profese popisem pracovních činností a zaměřují pozornost na motivační faktory pracovního výkonu.
Nákup knihy
Profesiografické otázky učitelství, Taťána Göbelová, Alena Seberová
- Autorský podpis
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 159 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Profesiografické otázky učitelství
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Taťána Göbelová, Alena Seberová
- Vydavatel
- Ostravská univerzita
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807464197X
- ISBN13
- 9788074641978
- Kategorie
- Učebnice, Pedagogika, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- V první kapitole publikace jsou analyzována vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství související s kritérii efektivity školního vzdělávání, rozvoje profesionality a modelu profesních charakteristik. Následující kapitola je zaměřena na teoretické přístupy v pojetích a modelech profesiografie jako analýzy profesí ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Kapitola třetí představuje metodologická východiska výsledky profesiografického výzkumu zaměřeného na mapování reality výkonu učitelské profese v dimenzi časové zátěže vykonávaných pracovních činností. Čtvrtá kapitola zpracovává témata související s vytvářením profesní identity jako jádra učitelské profese. V páté kapitole se autorky opět pokouší překročit hranici analýzy profese popisem pracovních činností a zaměřují pozornost na motivační faktory pracovního výkonu.