Příručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují.
Nákup knihy
Příručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů, Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Příručka mentoringu : posilování mentorských kapacit pedagogů
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká
- Vydavatel
- Barrister & Principal
- Rok vydání
- 2016
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8074850676
- ISBN13
- 9788074850677
- Kategorie
- Pedagogika
- Anotace
- Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují.