Knihobot

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Hodnocení knihy

4,1(9)Ohodnotit

Více o knize

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

Nákup knihy

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace, Barbora Osvaldová, Jan Halada

Jazyk
Rok vydání
2010
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
57 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,1
Velmi dobrá
9 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze

Navrhnout úpravu