Podnikání malé a střední firmy
Autoři
Parametry
Více o knize
Základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání, výrazněji rozšířena je problematika společenské zodpovědnosti firem a také téma životního cyklu podniku, spojenectví malých a středních organizací a oblast high-tech technologií. Kniha se řízením malé a střední firmy věnuje komplexně: od ekonomiky a finančního řízení přes řízení lidských zdrojů, obchod a marketing, tvorbu cen, účetnictví a výkaznictví, až po daňové a další povinnosti. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak postupovat při zakládání nové firmy, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU. Vedoucími autorského kolektivu, který čítá přes dvacet odborníků, je vedoucí katedry a docentka katedry managementu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Nákup knihy
Podnikání malé a střední firmy, Jaromír Veber, Jitka Srpová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Podnikání malé a střední firmy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaromír Veber, Jitka Srpová
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8024710692
- ISBN13
- 9788024710693
- Kolekce
- Expert
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání, výrazněji rozšířena je problematika společenské zodpovědnosti firem a také téma životního cyklu podniku, spojenectví malých a středních organizací a oblast high-tech technologií. Kniha se řízením malé a střední firmy věnuje komplexně: od ekonomiky a finančního řízení přes řízení lidských zdrojů, obchod a marketing, tvorbu cen, účetnictví a výkaznictví, až po daňové a další povinnosti. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak postupovat při zakládání nové firmy, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU. Vedoucími autorského kolektivu, který čítá přes dvacet odborníků, je vedoucí katedry a docentka katedry managementu Vysoké školy ekonomické v Praze.