Knihobot

Marketingová komunikace a public relations

Autoři

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Parametry

  • 120 stránek
  • 5 hodin čtení

Více o knize

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Vydání

Nákup knihy

Marketingová komunikace a public relations, Jan Halada

Jazyk
Rok vydání
2016
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.