Parametry
Kategorie
Více o knize
Marketing Management for Nonprofit Organizations provides a comprehensive overview of the theory behind nonprofit marketing and analyses key nonprofit contexts such as fundraising, the arts, education, healthcare, volunteering, the public sector, and the arena of social ideas.
Nákup knihy
Marketing Management for Nonprofit Organizations, Adrian Sargeant
- Vpisky / podtrhávání
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing Management for Nonprofit Organizations
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Adrian Sargeant
- Vydavatel
- Oxford University Press
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0199236151
- ISBN13
- 9780199236152
- Kategorie
- Marketing a PR, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Marketing Management for Nonprofit Organizations provides a comprehensive overview of the theory behind nonprofit marketing and analyses key nonprofit contexts such as fundraising, the arts, education, healthcare, volunteering, the public sector, and the arena of social ideas.