Knihobot

Nákupní chování

Více o knize

Publikace je určena marketingovým manažerům, obchodníkům, pracovníkům v reklamních agenturách a studentům oborů jako marketing, obchod, psychologie a sociologie. Seznámí čtenáře s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, jaké podněty ovlivňují jeho rozhodování a jak je možné toto rozhodování ovlivnit. Obsahuje rady, jak lépe přesvědčit zákazníky, a nabízí desítky barevných reklam pro inspiraci. Dozvíte se, jak je definován obor nákupního chování a jak se prolíná s dalšími obory, jaké formy spotřebitelského průzkumu existují a jak probíhá vzorový výzkum. Dále se zaměří na segmentaci trhu, psychologickou motivaci spotřebitele, vztah mezi osobností a nákupním chováním, vnímání podnětů a nákupní učení. Publikace také objasňuje, jak se utvářejí a mění postoje zákazníka, jakou roli hraje komunikace a jak funguje komunikační model. Zkoumá vliv referenčních skupin, rodiny, společenských tříd a kultury na nákupní chování. Popisuje rozhodovací proces spotřebitele a marketingové využití názorových vůdců. Obsahuje také vzorové případy pro aktivní výuku.

Nákup knihy

Nákupní chování, Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

Jazyk
Rok vydání
2004
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
109 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit