Nákupní chování
Autoři
Více o knize
Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd Dozvíte se: jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se prolíná jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský výzkum probíhat co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních segmentů že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje dynamikou jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování jak interpretují osobnost různé psychologické teorie jak spotřebitel vnímá podněty z okolí jak probíhá tzv. nákupní učení na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají jaký vliv má na nákupní chování kultura co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele jak marketingově využít tzv. názorové vůdce co následuje po rozhodnutí a koupi Publikace nabízí i vzorové případy pro aktivní výuku.