Více o knize
Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice. Má tedy dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje cvičení z oblasti jazyka, slohu a komunikace, výcviková část pak úkoly, které jsou součástí prakticky zaměřených komunikačních výcviků (bližší informace k nim, včetně podrobných instrukcí, jsou uvedeny v Průvodci pro učitele). Na konci každého tematického celku je zařazeno také opakování ve formě didaktického testu, který má studenty připravit na tuto formu práce vyžadovanou u nové podoby maturitní zkoušky. Kapitoly mají pevně danou strukturu, takže už podle čísla cvičení poznáte, na jaký typ činnosti je zaměřen. Každá kapitola (jazyková, slohová, komunikační) má totiž pevně daný počet cvičení, přičemž každé z nich má jasně dané zaměření (např. analýza, aplikace, práce s formou textu, práce s obsahem textu, práce
Skladem máme celkem knihy Český jazyk a komunikace pro střední školy. 1. díl, Pracovní sešit (2010).
Nákup knihy
Český jazyk a komunikace pro střední školy. 1. díl, Pracovní sešit, Kolektiv
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 54 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Český jazyk a komunikace pro střední školy. 1. díl, Pracovní sešit
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kolektiv
- Vydavatel
- Didaktis
- Vydavatel
- 2010
- ISBN10
- 8073581671
- ISBN13
- 9788073581671
- Kategorie
- Jazykové slovníky a učebnice
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice. Má tedy dvě části: základní a výcvikovou. Základní část obsahuje cvičení z oblasti jazyka, slohu a komunikace, výcviková část pak úkoly, které jsou součástí prakticky zaměřených komunikačních výcviků (bližší informace k nim, včetně podrobných instrukcí, jsou uvedeny v Průvodci pro učitele). Na konci každého tematického celku je zařazeno také opakování ve formě didaktického testu, který má studenty připravit na tuto formu práce vyžadovanou u nové podoby maturitní zkoušky. Kapitoly mají pevně danou strukturu, takže už podle čísla cvičení poznáte, na jaký typ činnosti je zaměřen. Každá kapitola (jazyková, slohová, komunikační) má totiž pevně daný počet cvičení, přičemž každé z nich má jasně dané zaměření (např. analýza, aplikace, práce s formou textu, práce s obsahem textu, práce