Knihu momentálně nemáme skladem

Parametry
- Počet stran
- 118 stránek
- Čas čtení
- 5 hodin
Více o knize
Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornoumarketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.
Nákup knihy
Strategický marketing, Radomila Soukalová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.