Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Direct marketing. Reklama, která se zaplatí

Autoři

Více o knize

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? Autor knihy, zakladatel a průkopník moderního direct marketingu, ukazuje krok za krokem, jak se naučil dělat reklamu, která se zaplatí, a jak vytvořil 19 zásad, díky nimž zhodnotíte prostředky vložené do firemní marketingové komunikace. Jádrem knihy nejsou hypotézy či informace z druhé ruky, ale poutavě psané záznamy o kampaních za miliardy dolarů pro American Express, Ford Motor Company a jiné společnosti.

Parametry

ISBN
9788024707310
Nakladatelství
Grada Publishing

Kategorie

Vydání

2004, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
76 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023