Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry
Skladem máme celkem knihy Direct marketing (2003).
Nákup knihy
Direct marketing, Edward L. Nash
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Direct marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Edward L. Nash
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072268384
- ISBN13
- 9788072268382
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- První vydání
- 2003
- Původní název
- Direct marketing: strategy, planning and execution
- Anotace
- Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry