Knihobot

Brand new: Nová podoba značek

Autoři

Více o knize

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.

Parametry

ISBN
9788075290472
Nakladatelství
Slovart

Kategorie

Vydání

2016

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
93 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023