Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Jak se dělá účinná reklama

Autoři

Více o knize

Praktická příručka ukazuje reklamní aktivity v kontextu ostatních odnikových činností a poskytuje mnoho neocenitelných rad, jak právě v této oblast dosáhnout silné konkurenční výhody. Kniha tvoří určitý most či spolehlivý přechod mezi nezbytným teoretickým fundamentem a potřebami reklamní praxe. Postihuje všechny aspekty reklamy - od jejího místa v soustavě podnikového plánování přes identifikaci a důkladné poznání jejích příjemců, formulaci optimálního reklamního sdělení a jeho hlavní myšlenky, přípravu reklamních akcí a jejich rozpočtové zajištění, případný výběr reklamní agentury a zásady efektivní spolupráce s ní, vlastní tvůrčí proces, nástroje reklamního působení až po produkci reklamních kampaní a měření jejich účinnosti.

Parametry

ISBN
9788085603996
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

1996

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
22 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023