Parametry
Více o knize
Pracovní učebnice je součástí řady ČJ 1 - genetická metoda. Pracovní učebnice spolu se sešitem Uvolňovací cviky pro rozvoj grafomotoriky pokrývá období zhruba první poloviny školního roku. Úvodní část je věnovaná motivaci dítěte a průpravnému čtenís nezastupitelnými obrázky, které děti nejen „čtou", ale i „píší". Důraz je kladen na formulaci sdělení a myšlenek, k jejichž záznamu se od začátku využívá kresby a symbolu. Na tuto část plynule navazuje nácvik čtení i psaní velkých písmen celé abecedy a čtení slov i vět podle získaných zkušeností a zvyšující se obratnosti dětí. Vyvození jednotlivých písmen vychází ze jmen dětí jedné fiktivní první třídy a jejich zážitků a příběhů. Nechybí ani nácvik samostatného písemného projevu dítěte. Učebnice je dvojbarevná a nabízí řadu tvořivých námětů. Funkční ilustrace poskytují prostor nejen pro výuku, ale i pro potěšení dětí v době mimo vyučování. V dolní části stránek se nachází lišta se stručnými pokyny pro práci dítěte v případě jeho nepřítomnosti ve škole.
Nákup knihy
Začínáme číst a psát. Český jazyk 1. Genetická metoda 1, Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (sešitová)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Začínáme číst a psát. Český jazyk 1. Genetická metoda 1
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
- Vydavatel
- Fraus
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- sešitová
- ISBN10
- 8072381954
- ISBN13
- 9788072381951
- Kategorie
- Jazykové slovníky a učebnice, Ostatní učebnice
- Anotace
- Pracovní učebnice je součástí řady ČJ 1 - genetická metoda. Pracovní učebnice spolu se sešitem Uvolňovací cviky pro rozvoj grafomotoriky pokrývá období zhruba první poloviny školního roku. Úvodní část je věnovaná motivaci dítěte a průpravnému čtenís nezastupitelnými obrázky, které děti nejen „čtou", ale i „píší". Důraz je kladen na formulaci sdělení a myšlenek, k jejichž záznamu se od začátku využívá kresby a symbolu. Na tuto část plynule navazuje nácvik čtení i psaní velkých písmen celé abecedy a čtení slov i vět podle získaných zkušeností a zvyšující se obratnosti dětí. Vyvození jednotlivých písmen vychází ze jmen dětí jedné fiktivní první třídy a jejich zážitků a příběhů. Nechybí ani nácvik samostatného písemného projevu dítěte. Učebnice je dvojbarevná a nabízí řadu tvořivých námětů. Funkční ilustrace poskytují prostor nejen pro výuku, ale i pro potěšení dětí v době mimo vyučování. V dolní části stránek se nachází lišta se stručnými pokyny pro práci dítěte v případě jeho nepřítomnosti ve škole.