Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu
Autoři
Parametry
Více o knize
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.
Skladem máme celkem knihy Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu (2011).
Nákup knihy
Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu, Miroslav Karlíček, Petr Král
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 142 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Karlíček, Petr Král
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2011
- ISBN10
- 8024735415
- ISBN13
- 9788024735412
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.