Marketingová komunikace
Autoři
Parametry
Více o knize
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace
Nákup knihy
Marketingová komunikace, Miroslav Foret
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingová komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Foret
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072268112
- ISBN13
- 9788072268115
- Kolekce
- Business books
- Kategorie
- Marketing a PR, Motivace a seberozvoj, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace