Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Skladem máme celkem knihy Základy marketingu (2016).
Nákup knihy
Základy marketingu, Miroslav Karlíček
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 99 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.