Knihobot

Základy marketingu

Hodnocení knihy

4,3(15)Ohodnotit

Více o knize

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Vydání

Nákup knihy

Základy marketingu, Miroslav Karlíček

Jazyk
Rok vydání
2013
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

  •  

Platební metody

4,3
Velmi dobrá
15 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.