Knihobot

Základy marketingu

Hodnocení knihy

4,3(15)Ohodnotit

Více o knize

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Vydání

Nákup knihy

Základy marketingu, Miroslav Karlíček

Jazyk
Rok vydání
2013
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

Platební metody

4,3
Velmi dobrá
15 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.