Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Autoři
Více o knize
Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky CR, jako např. franchising nebo revenue/yield management, a specifické formy CR, jako je kongresový CR, CR na venkově či golfová turistika. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.
Nákup knihy
Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi, Michal Burian, Kateřina Ryglová, Ida Vajčnerová
- Stopy po navlhnutí / polití
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 110 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Michal Burian, Kateřina Ryglová, Ida Vajčnerová
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2011
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024740397
- ISBN13
- 9788024740393
- Kategorie
- Anotace
- Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky CR, jako např. franchising nebo revenue/yield management, a specifické formy CR, jako je kongresový CR, CR na venkově či golfová turistika. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.