Knihobot

Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Více o knize

Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky CR, jako např. franchising nebo revenue/yield management, a specifické formy CR, jako je kongresový CR, CR na venkově či golfová turistika. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu.

Vydání

Nákup knihy

Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi, Michal Burian, Kateřina Ryglová, Ida Vajčnerová

Jazyk
Rok vydání
2011
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu