Parametry
Více o knize
Druhé, výrazně přepracované, aktualizované a rozšířené vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují rysy a trendy informační společnosti a významným, zcela netradičním způsobem aplikují principy a nástroje TOC (Theory of Constraint) do oblasti podnikových informačních systémů s ohledem na efektivnost jejich inovace, řešení projektů a dosažení ''business'' přínosů IS v podnicích. V publikaci jsou využity praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějších a zejména aktualizovaných informací. Kniha je určena manažerům a specialistům z firemní praxe, konzultantům a studentům.
Skladem máme celkem knihy Podnikové informační systémy. Podnik v informační společnosti (2008).
Nákup knihy
Podnikové informační systémy. Podnik v informační společnosti, Josef Basl, Roman Blažíček
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 41 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Podnikové informační systémy. Podnik v informační společnosti
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Josef Basl, Roman Blažíček
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2008
- ISBN10
- 8024722798
- ISBN13
- 9788024722795
- Anotace
- Druhé, výrazně přepracované, aktualizované a rozšířené vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků. Autoři přibližují rysy a trendy informační společnosti a významným, zcela netradičním způsobem aplikují principy a nástroje TOC (Theory of Constraint) do oblasti podnikových informačních systémů s ohledem na efektivnost jejich inovace, řešení projektů a dosažení ''business'' přínosů IS v podnicích. V publikaci jsou využity praktické zkušenosti z podniků a podklady získané vlastními průzkumy. Jedním z důležitých rysů knihy je integrované využití nových ICT technologií, konkrétně internetu, jejichž prostřednictvím může čtenář nalézt v případě zájmu řadu dalších detailnějších a zejména aktualizovaných informací. Kniha je určena manažerům a specialistům z firemní praxe, konzultantům a studentům.