Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu.
Nákup knihy
Marketing pro začátečníky, Miroslav Foret
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing pro začátečníky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Foret
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025119424
- ISBN13
- 9788025119426
- Kategorie
- Česká próza, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu.