Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Autoři
Parametry
Více o knize
Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá. V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.
Skladem máme celkem knihy Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (2015).
Nákup knihy
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod, Mirek Sedlák, Petra Mikulášková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 154 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Mirek Sedlák, Petra Mikulášková
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 802514383X
- ISBN13
- 9788025143834
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Počítače, IT, programování
- Hodnocení
- 4,6 z 5
- Anotace
- Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá. V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.