Slovník mediální komunikace
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
Skladem máme celkem knihy Slovník mediální komunikace (2004).
Nákup knihy
Slovník mediální komunikace, Irena Reifová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 150 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Slovník mediální komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Irena Reifová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2004
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8071789267
- ISBN13
- 9788071789260
- Kategorie
- Společenské vědy, Encyklopedie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.