Slovník mediální komunikace
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
Vydání
Stav
- Jako nová186 Kč
- DobráVyprodáno
- Poškozená158 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 186 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Slovník mediální komunikace (2004).