Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Slovník mediální komunikace

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Parametry

ISBN
9788071789260
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

2004, pevná

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
186 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Slovník mediální komunikace (2004).