Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.
Skladem máme celkem knihy Jak zákazník vnímá reklamu (2007).
Nákup knihy
Jak zákazník vnímá reklamu, Erik Du Plessis
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 44 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak zákazník vnímá reklamu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Erik Du Plessis
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025114562
- ISBN13
- 9788025114568
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.