Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Jak zákazník vnímá reklamu

Parametry

Více o knize

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Skladem máme celkem knihy Jak zákazník vnímá reklamu (2007).

Nákup knihy

Jak zákazník vnímá reklamu, Erik Du Plessis

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
44 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu