Knihobot

Negativní kampaně a politická reklama ve volbách

Parametry

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Napsali Eva Bradová, Marzena Cichosz, Anna Matušková, Pavel Šaradín, Markéta Šůstková. Vychází jako osmý svazek edice Studie a analýzy Katedry politologie a evropských studií FF UP v Olomouci. Publikace představuje první a velmi zdařilý pokus o systematičtější zpracování tématu negativní reklamy a kampaní v politice. Pokus, který si nepochybně zaslouží nejen publikování, nýbrž i řádnou distribuci, propagaci a následnou diskusi odborné veřejnosti.

Nákup knihy

Negativní kampaně a politická reklama ve volbách, Eva Lebedová

Jazyk
Rok vydání
2008
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu