Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Metody výzkumu médií

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

Parametry

ISBN
9788073676834
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

  • Vpisky / podtrhávání
  • Stopy po navlhnutí / polití
Dostupnost
Skladem
Cena
219 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Metody výzkumu médií (2010).