Metody výzkumu médií
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená219 Kč
Nákup knihy
- Vpisky / podtrhávání
- Stopy po navlhnutí / polití
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 219 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Metody výzkumu médií (2010).