Knihobot

Metody výzkumu médií

Hodnocení knihy

4,0(8)Ohodnotit

Více o knize

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

Vydání

Nákup knihy

Metody výzkumu médií, Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská

Jazyk
Rok vydání
2012
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
8 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.