Imitátori: Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhodyOded Shenkar349 KčPoslední kus4,3Do košíku
Základy úspešného vybudovania multi-level marketingovej organizácieDon Failla109 KčPoslední kus4,3Do košíku
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikáciePavel Horňák339 KčPoslední kus4,3Do košíku
Energetic Marketing. Energetické princípy miliónového podnikania pre ženy.Lenka Lutonská329 KčSkladem 3 ks4,3Do košíku
Tajomstvo reklamného textuGlocheux Dominique Godefroy Christian H.172 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníkakolektiv59 KčPoslední kus4,3Do košíku
Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketinguDenisa Jánošová59 KčPoslední kus4,3Do košíku
Zborník katedry marketingu z vedeckého seminára, Bratislava 2003kolektiv129 KčPoslední kus4,3Do košíku