Marketing management. Analýza, plánování realizace a kontrolaPhilip Kotler79 KčSkladem 25 ks4,8Do košíku
Jak přivolat déšť. Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaciMike Schultz139 KčPoslední kus4,7Do košíku
The brand gap: Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designemMarty Neumeier1 249 KčPoslední kus4,5Do košíku
První kroky v podnikání. Jak si Maruška otevřela obchod s jahodamiMartina Václavíková89 KčPoslední kus4,5Do košíku
Manuál manažera. Vše, co potřebujete vědět o podnikání a manažerské práciRobert Heller49 KčSkladem 5 ks4,5Do košíku
V otázkách jsou odpovědi. Jak dosáhnout odpovědi "ano" v network marketinguAllan Pease359 KčSkladem 2 ks4,5Do košíku
Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časechStephen Covey129 KčSkladem 2 ks4,4Do košíku
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchatPhilip Kotler89 KčSkladem 13 ks4,4Do košíku