Knihobot

Martin Limbeck

    11. listopad 1966

    Martin Limbeck je výjimečná osobnost, která se s vášní dělí o své rozsáhlé znalosti a zkušenosti. Jako jeden z nejúspěšnějších evropských odborníků na prodej a autor několika bestsellerů se věnuje motivaci ostatních k lásce k profesi obchodníka. Prostřednictvím svých přednášek, seminářů a online akademie inspiruje k disciplíně, ambicím a neochvějné vůli uspět, což jsou vlastnosti, které ho dovedly na vrchol. Jeho přístup je založen na prožití toho, co učí, a na podpoře firem ve zvyšování jejich prodejních výkonů.

    Martin Limbeck
    Velká kniha o prodeji
    Jak myslí špičkový obchodník
    • Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.

      Jak myslí špičkový obchodník
    • Velká kniha o prodeji

      • 288 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,6(13)Ohodnotit

      Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, • porozumět spektru komunikačníc

      Velká kniha o prodeji