Zbraně vlivu. Manipulativní techniky a jak se jim bránitRobert Cialdini409 KčSkladem 8 ks4,4Do košíku
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?Klára Masařová109 KčPoslední kus4,3Do košíku
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní textyDaniela Zítková99 KčPoslední kus4,3Do košíku
Spotřebitel. Chování spotřebitele a jeho výzkumHilda Bártová57 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodejJitka Vysekalová59 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Nastala doba webová : návod pro makléře, jak si díky internetru urvat svůj melounTomáš Kučera69 KčPoslední kus4,3Do košíku
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikáciePavel Horňák309 KčPoslední kus4,3Do košíku