Kinder als Zielgruppe der TV-Werbung. Wahrnehmung, Verständnis und EinflussOlga Samotii51 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Komunikatívno-pragmatick a lingvokultúrne charakteristky ohlamného textuEmília Charfaoui209 KčPoslední kus4,3Do košíku
Spodná vlna. Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiáCharlene Li29 KčPoslední kus4,2Do košíku
Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za násGodfrey Harris79 KčSkladem 2 ksAutorský / související podpis4,1Do košíku
Orbis tweetus. První twitter kniha na světě ilustrovaná fanouškyOtto Bohuš79 KčSkladem 21 ks4,1Do košíku
Jak psát reklamní text 3., aktualizované a rozšířené vydáníZdeněk Křížek99 KčPoslední kus4,1Do košíku
The tipping point : how little things can make a big differenceMalcolm Gladwell129 KčSkladem 6 ks4,0Do košíku