Kinder als Zielgruppe der TV-Werbung. Wahrnehmung, Verständnis und EinflussOlga Samotii51 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Komunikatívno-pragmatick a lingvokultúrne charakteristky ohlamného textuEmília Charfaoui209 KčPoslední kus4,3Do košíku
Spodná vlna. Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiáCharlene Li29 KčPoslední kus4,2Do košíku
Orbis tweetus. První twitter kniha na světě ilustrovaná fanouškyOtto Bohuš79 KčSkladem 21 ks4,1Do košíku
Jak psát reklamní text 3., aktualizované a rozšířené vydáníZdeněk Křížek99 KčPoslední kus4,1Do košíku
The tipping point : how little things can make a big differenceMalcolm Gladwell129 KčSkladem 7 ks4,0Do košíku