Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?Klára Masařová109 KčPoslední kus4,3Do košíku
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní textyDaniela Zítková89 KčPoslední kus4,3Do košíku
Spotřebitel. Chování spotřebitele a jeho výzkumHilda Bártová54 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodejJitka Vysekalová52 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Anglicko-slovenský slovník podnikateľských, obchodných, manažerských a marketingových výrazovJozef Karvaš69 KčPoslední kus4,2Do košíku
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikáciePavel Horňák299 KčPoslední kus4,3Do košíku
Komunikatívno-pragmatick a lingvokultúrne charakteristky ohlamného textuEmília Charfaoui299 KčPoslední kus4,3Do košíku
Spodná vlna. Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiáCharlene Li59 KčSkladem 2 ks4,2Do košíku