Knihobot

William F. Pinar

    1. leden 1900

    William Pinar je vlivný teoretik kurikula, jehož práce posunula chápání vzdělávání od statického předmětu k dynamickému procesu. Jeho koncept „currere“ zásadně změnil způsob, jakým se na kurikulum nahlíží, a zdůraznil jeho verbální, zážitkovou povahu. Prostřednictvím svého teoretického bádání a založení klíčových akademických platforem Pinar formoval a obohacoval obor teorie kurikula. Jeho rozsáhlé zájmy zahrnují také kulturní studia, mezinárodní studia a queer studia, což dokládá šíři jeho myšlenkového záběru.

    A Praxis of Presence in Curriculum Theory
    • A Praxis of Presence in Curriculum Theory

      Advancing Currere against Cultural Crises in Education

      • 238 stránek
      • 9 hodin čtení

      William F. Pinar introduces a praxis of presence, expanding on his influential concept of currere, to advocate for a distinctive mode of individual engagement in response to contemporary cultural crises in education. This work emphasizes the importance of personal involvement and reflection in navigating the challenges faced within educational contexts.

      A Praxis of Presence in Curriculum Theory